Moj Zagreb


Upute za korištenje usluge

Što je MojZagreb?

MojZagreb je usluga za omogućavanje građanima i građankama jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje nepravilnosti i problema u Zagrebu te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja problema.


Što se može prijavljivati putem usluge MojZagreb?
 
Usluga MojZagreb primarno je namijenjena za prijavu komunalnih nepravilnosti koje je potrebno sanirati kao što su:
 
 
Što se ne može rješavati putem usluge MojZagreb?
 
Usluga MojZagreb nije namijenjena rješavanju svih problema koji mogu mučiti građane, već za održavanje i povećanje kvalitete korištenja javnih gradskih površina i infrastrukture  – molimo Vas da uslugu koristite za probleme kao što su nabrojani gore.
Ako niste sigurni kome trebate prijaviti problem, obratite nam se na besplatnu liniju za građane (0800 2554) i rado ćemo Vam pomoći.

MojZagreb nije namijenjen rješavanju problema kao što su:
Nadležna tijela imaju izravne linije na koje im se uvijek možete obratiti.
 

Kako prijavljujem problem?

Nakon što upišete željenu lokaciju (ulicu i kućni broj) prikazat će Vam se ista na interaktivnoj mapi. Moći ćete pregledati problem već prijavljene u tom području ili prijaviti vlastiti problem jednostavnim klikom mišem na mapu na lokaciju problema.
Prikazat će Vam se prozor za popunjavanje prijave s uputama za postupak prijave.


Kako ostavljam komentar?

Ako želite ostaviti komentar na postojećoj prijavi, pronađite prijavu koju želite komentirati, kliknite mišem na prijavu i kada Vam se pojavi info oblačić kliknite akciju Više. Otvorit će Vam se prozor za pregled prijave i opcijom dodavanja komentara te uputom.


Kako mogu pratiti izmjene na mojim prijavama ili nečijoj koja mi je posebno zanimljiva?

Korištenjem opcije Prati promjene na prijavi za Vaše prijave ili korištenjem opcije Prati promjene na prijavi na specifičnoj prijavi. Kako biste mogli uključiti ovu opciju trebate biti prijavljeni za rad u rješenju MojZagreb.


Kako mogu podijeliti informacije o prijavi s prijateljima ili poznanicima?

Korištenjem opcije dijeljenja informacija o prijavi na društvenim mrežama Facebook i Twitter koje se nalaze na ekranu za pregled prijave.


Kako se prijavljeni problem rješavaju?
           
Prijavljene problem obrađuje stručna služba u Gradu Zagrebu i upućuje Naloge za sanaciju nadležnim organizacijama o čemu ćete biti ažurno obaviješteni putem komentara na samoj prijavi od strane Grad Zagreb – Centar za korisnike
 

Je li usluga MojZagreb besplatna?

Da, korisnici usluge bez naknade koriste uslugu bez ograničenja.
 

Mogu li koristiti uslugu MojZagreb na mobilnom uređaju?
 
Usluga MojZagreb bi trebala raditi na Vašem mobilnom uređaju automatski se prilagođavajući veličini vašeg zaslona. Nativna mobilne aplikacija za: Direktne putanje (linkovi) za preuzimanje aplikacija dostupne su na naslovnoj stranici usluge MojZagreb.




Odredbe o sigurnosti

Tko može vidjeti i koristiti moju e-mail adresu i ime?
 
Ako prijavite problem ili ostavite komentar, Vaša e-mail adresa vidljiva je Administratorima u Gradu Zagrebu koji obrađuju Vaše prijave i komentare te administratorima cjelokupnog rješenja MojZagreb.
Nikad nećemo dati uvid ili prodati Vašu e-mail adresu trećim stranama osim u slučaju kad smo obvezni zakonom.
 
Vaše korisničko ime koje ste upisali u za to predviđeno polje neće se objaviti ukoliko Vi to ne ne dopustite odabirom opcije Prikaži moje ime javno.
 


Hoćete li mi slati e-mail poruke nevezane uz uslugu MojZagreb?
 
Ne.
E-mail poruke ćete dobiti u sljedećim slučajevima: